Splošni pogoji uporabe spletnega mesta in spletne trgovine www.malalu.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Podatki o podjetju:
MALA LU otroška animatorka Tjaša Lončar s.p.
Ustanovljeno pri AJPES, izpostava Velenje, 1.9.2016; št.: 316-13-01278-2016/4
Sedež podjetja in lokacija opravljanja dejavnosti: Ulica Dušana Kvedra 3, 3320 Velenje
Matična številka: 7126301000
Davčna številka: 31706185
Podjetje ni zavezanec za plačilo DDV (DDV ni obračunan po 94. členu ZDDV-1)
Kontaktna oseba: Tjaša Lončar
Mail: [email protected]
Telefon: 040 255 864
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Kot uporabnik se z navedenimi pogoji strinjate s postopkom naročila artikov iz spletne trgovine. Shranite si jih lahko tukaj.
Upravljalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce od objave na spletni strani. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabite.
Cene
Vse cene so navedene v EUR in ne vključujejo DDV-ja. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med upravljalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko upravljalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo naročila na naveden e-naslov). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za upravljalca, kot za kupca. Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Postopek naročila
Naročilo blaga je možno preko spletne trgovine www.malalu.si.
V primeru, da potencialni kupec stopi v stik preko drugih komunikacijskih kanalov (mail, Facebook sporočilo, telefonski klic), bo dalje napoten na spletno trgovino www.malalu.si.
V spletni trgovini lahko nakupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.
Kupec izbere artikel, ga doda v košarico in nadaljuje postopek nakupa s klikom na zavihek Košarica v meniju ali na gumb na zgornjem delu strani, ki se pojavi ob dodajanju izdelkov v košarico.
Pregled košarice je uporabniku dostopen ves čas brskanja po trgovini www.malalu.si.
Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitev poljubnih izdelkov. Po kliku na gumb Na blagajno, uporabnik doda še svoje kontaktne podatke in podatke za dostavo ter po potrebi doda tudi komentar. Sledi še zaključek naročila s klikom na gumb Potrdite naročilo.
Registriranemu uporabniku so na spletni strani www.malalu.si vselej dostopni podatki o vsebini trenutnega in vseh preteklih naročil.
Po oddanem naročilu kupec prejme potrditveni mail o prejetju naročila, v katerem so ponovno navedeni vsi podatki. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Upravljalec bo shranil vsebino naročil registriranih in neregistriranih uporabnikov.
Način plačila
Naročilo artiklov je mogoče na ozemlju Republike Slovenije.
Omogočeno je plačilo po predračunu – UPN nalogu in plačilo po povzetju.
V primeru naročila s plačilom po predračunu – UPN nalogu, stranka prejme mail, ki velja kot predračun, po katerem kupec poravna strošek. V mailu so navedeni tudi vsi podatki, ki so potrebni za izvedbo transakcije.
Kupec blago prejme v roku 4-9 delovnih dni po prejetem plačilu.
Pri naročilu s plačilom po povzetju bo pošiljka oddana v roku 4 dni od prejetega naročila. V tem primeru znesek poštnine in vrednost izdelka kupec poravna uslužbencu Pošte Slovenije. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna še svojo poštno provizijo za prenos kupnine v znesku 1,28€ (oziroma 1,07% od vrednosti odkupnine, ki je višja od 98€). Temu se lahko izognete le s plačilom po predračunu.
Poleg blaga kupec prejme račun. Za dostavo skrbi Pošta Slovenije.
Račun
Račun za nakupljene izdelke in storitve boste prejeli bodisi skupaj s paketom z nakupljenim blagom ali na elektronski naslov. Spletni obrazec naročila, ki ga izpolni kupec ob naročilu, ne velja kot račun. Ponudnik v svoji bazi hrani elektronsko kopijo poslanega računa.
Preklic naročila
Uporabnik lahko prekliče naročilo do oddaje pošiljke. Preklic je možen preko maila ali kontaktnega obrazca na spletni strani, pri čemer mora biti navedena števlika naročila in osebni podatki, ki so bili navedeni pri naročilu.
Vračila blaga
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka sporoči na email [email protected] ali telefon +38640 255 864, da odstopa od pogodbe, ne da bi ji bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. Blago mora potrošnik vrniti upravljalcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Reklamacije in stvarne napake
Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini www.malalu.si.
Uporabnik sporoči reklamacijo na elektronski naslov [email protected]. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.
Blago s kopijo računa in opisom napake uporabnik najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje na naslov MALA LU otroška animatorka Tjaša Lončar s.p., Ulica Dušana Kvedra 3, 3320 Velenje.
Ponudnik bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko uporabnik obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in najkasneje dve leti od nakupa izdelka.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. MALA LU otroška animatorka Tjaša Lončar s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.
Nazadnje posodobljeno: Velenje, 28. september 2019.